onsdag 1 september 2010

host host

Gaa, vilken tur man har att man bor i ett land där det bara är att ställa sig i duschen och få varmt vatten! Speciellt efter denna dag, stressigt värre på jobbet, sedan stressa iväg till fårvallningen där matten skötte sig riktigt bra vilket resulterade i att Colin gick som en dröm. Väl hemma ville jag gå ut en sväng med Backe. C valde trots sin uppenbara koma efter vallningen att följa med. Vi tänkte ta en kortis men det blev en rask timmeslång promenad. Bra för allt utom lungorna. Men, tänkte ta en kopp kamomillte nu. Japp, kamomillte! Kaffet har liksom blivit utbytt... Detta fanstyg enbart i ett försök att få bort hjärtklappningen om nätterna och se på tusan, det har funkat! Nu kan jag ta astmamedicin igen...
I morgon ska jag förhoppningsvis träffa K och hinna med att baka några av de fem kladdkakorna som skall med på släktträffen på Lördag. Sen har jag planerna på nuttebullarna till käraste svägerskan i huvudet nästan för jämnan också. Måste se till att det blir av snart så att vi kan få celebert besök här i Landet Kärov!

3 kommentarer:

  1. Nuttebullar, nuttebullar, nuttebullar!!!

    SvaraRadera
  2. Inte för att jag ens smakat nån gång, kanske smakar apa. Men det låter ju gott. Och roligt!

    SvaraRadera
  3. Det är ASgott, såklart. Barnsligt gott:)

    SvaraRadera