fredag 3 september 2010

baka baka kaka

Nu banne mig har jag satt på ugnen. Oj, det där lät ju nästan...
I alla fall så skall jag sätta igång baket av fem kladdkakor till släktträffen i morgon. Grabbarna och jag tig en uppfriskande (läs iskall) promenad nyss, C löpte amok ute på stubbåkern och hoppade upp på de flesta av halmbalarna. B blev så avis att han inte visste vart han skulle ta vägen. "Du kan ju alltid hoppa upp, du också" Säger jag åt honom, då ger han mig en blick som tydligt visar att sådan, sådant pysslar inte han med. Det räcker gott att springa och bita mig i vantarna...
Hej å hå, nu ska vi baka! Märks det att jag tycker att det är lite motigt?...;)

2 kommentarer:

  1. Det är bra att du lär dig och nu mera skriver "i alla fall". Du får ett pluspoäng av mig bara därför.

    SvaraRadera
  2. Jag ska börja samla dina pluspoäng i en bok! *stolt*

    SvaraRadera