onsdag 10 november 2010

Sjuk, jag?

Nu har jag legat i min säng i 27 timmar, förutom några mindre trevliga uppehåll i andra rummet. Magsjuka? Tja, det elr dåligt ägg, jag satsar på det sistnämnda för hur som så kommer det dröja innan jag äter stekt ägg igen... Hundarna, för tillfället tre till antalen med bonushunden Roxie håller på att bli galna. Men det är klart, är man van med en ordentlig långpromenad varje dag så har man väl rätt att undra lite. Men, det bästa är att dom håller inne med sina galenskaper, i alla fall tills jag öppnar dörren. Själv stannar jag inne och kikar så då och då ut genom fönstret, nästan svårt att se vem som är vem i villan. Nu ska jag inte säga för mycket för just innan jag landade framför datorn uppbådade jag kraft att ta mig upp och ut runt gården (!) med alla hundarna. Nu ska jag lägga mig ett tag igen, varför ändra på ett vinnande koncept? Just nu äts det kvällsmat här på golvet bredvid, nya maten uppskattas oerhört. När dom ätit klart ser dom direkt sorgsna ut, -kom igen matte, lite till skulle väl inte skada, va?... :D

2 kommentarer:

  1. Stackars Ina! Men du hade ju uppdaterat massor som jag missat! Hoppas att vi kan ses snart!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Kul att du kommer med nya inlägg även om innehållet inte är så kul idag! Krya på dej! mor

    SvaraRadera