fredag 12 november 2010

Frisk, jag?

Jag känner mig bättre, alltså matt som tusan men om man jämför så:) Här har jag just ätit makaroner, japp Fredagsmysigt värre, jag vet! Mamma säger att efter att ha varit magsjuk så skall man äta det man är sugen på. Makaroner!! Med ketchup.
Hundarna gnager ben, efter kvällsrundan kom vi in rätt torrtassade till mattes förtjusning. Töväder och duggregn när jag tittade ut men så drog regnet bort. Man tackar!
Nu ska jag strax ut till suggorna och titta till grisningarna, rätt nice kvällssyssla men hu så trött jag är redan nu och jag har fortfarande hela helgen framför mig...

Nä, nu ska vi se om det finns nån frivillig som hänger upp tvätten och bäddar rent i min säng?

1 kommentar:

  1. Nä men, ska du behöva få magsjuka också? Bra att du känner dig bättre! Kram!

    ps. Vi ses på onsdag om inte tidigare! :)

    SvaraRadera