måndag 11 oktober 2010

Hagen hela helgen

Så var instruktörsgängets helg på Mårtensby avklarad. Så bra övningar i hagen! Riktiga jobb och stora utmaningar. På Lördagseftermiddagen gick sex ekipage med vardera fem får runt i en av hagarna, av dessa sex ekipage var det ingen som hade samma ras! Riktigt coolt. Jag lider självklart av självförvållad sömnbrist men hey, what else is new? Jag väntar på min första sovmorgon på två-tre månader, nu är det bara två veckor kvar :D Idag startar grisningsveckan, känns sådär då jag redan är så trött som jag brukar vara några dagar in i den men det lär ju ordna sig bara dom börjar ordentligt. I går kväll/natt var jag ut till en knasgylta flera gånger, sen orkade jag inte mer, vi får se hur hon har det nu.

2 kommentarer:

  1. Ja du kämpar på du! Fast du borde ta ledigt och vila upp dej!!!Hoppas denna förkylning går över snart!!!

    SvaraRadera
  2. Och ändå orkade du komma och träna två kvällar i veckan som gick! :o) Tar mer än lite sömnbrist för att fälla dig. :o) Hoppas förkylningen börjar vända nu - inte bra att bli sjuk till råge på allt.

    SvaraRadera